THE WASHINGTON POST on Thursday night promoted the claims of a new, shadowy organization that smears dozens of U.S. news sites that are critical of U.S. foreign policy as being “routine peddlers of Russian propaganda.” The article by reporter Craig Timberg — headlined “Russian propaganda effort helped spread ‘fake news’ during election, experts say” — cites a report by an anonymous website calling itself PropOrNot, which claims that millions of Americans have been deceived this year in a massive Russian “misinformation campaign.”

The group’s list of Russian disinformation outlets includes WikiLeaks and the Drudge Report, as well as Clinton-critical left-wing websites such as Truthout, Black Agenda Report, Truthdig…